onsdag 27. januar 2010

Vakker bakgrunn!

Selv om det er pent med den enkle Minima-templaten som er her i Blogger, så synes jeg det er utrolig mange vakre blogger med forskjellige stilarter.
Her om dagen fant jeg en kjempefin side; Shabby Blogs. Så nå har jeg fått meg bakgrunn jeg også! Kanskje du finner noe der som du kan bruke i din blogg? Det er veldig enkelt, og det er både bakgrunner, knapper og andre godbiter der inne. Og alt er gratis.

Denne er det nok flere som kjenner igjen:




Også den er hos Shabby Blogs.

1 kommentar:

  1. Nå ble jeg helt satt ut altså. For en hygglig kommentar du la igjen på bloggen min da! Takk;)
    Fin bakgrunn du har fått deg her. Nå må jeg inn å sjekke ut shabby Blogs.
    Etter at jeg gjorde om til tre kolonner har jeg ikke funnet noen jeg synes passer....men kanskje der?
    Ha en fin kveld videre. Hilsen Marte.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails